elinaolssonsliv

Direktlänk till inlägg 22 december 2013

Snack

Av Élina Olsson - 22 december 2013 16:53

Hej! idag har jag sovit över med min pojkvän och två tjejkompsar. Det var grymt kul. Men tyvärr har jag blivit sjuk nu för någon där var tydligen sjuk så nu är jag ocskså det. Tänk om jag är sjuk på ju9laffton det får jag varkligejn inte vara. Men men nu finns det ju inget att göra bara att hoppas att jag hinner bli frisk. 


Men imorgon är det ju uppesittakvälle. Jag spelar varje år med familjen och några i släckten. 


Men ja nu är det ju snart jul bara två dagar kvar. Sjukt vad tiden har gått fort. Känns som att det var nyss första adväntt. Och nu är det den fjärde.


Snart  är det ju också nyårsaffton och 2013 är snart slut. Detta året har gått rikdigt fort också. Ni kan ju kommentera hur erat år har varit för er. 


DEet har också redan gått en hel termin i skolan. Bara jag som tycfker att det har gått jättefort det med. Känns som att vi började skolan för bara typ 1-2 månadeer sen? Men det har redan gått en hel termi. Lika myckert till sen börjar jag höstadie (sjuan). Men men det är vell ändå posetift att det har gått så fort. Hoppasw det kommer gå så fort nästa termin också. 


       Men jag önskar er en rikdigt got jul och gott nytt år! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Élina Olsson - 25 december 2013 16:20


Hej , jag fixade min naglar precis men min gellack maskin och jag gjorde fransk manikyr. Det blev sådär! Men men det kan ju inte alltid gå så jättebra! ...

Av Élina Olsson - 25 december 2013 16:17

Hej ! Förlåt för att jag inte bloggade igår men det var julafton och jag hade ingen tid alls! Så det kommer ett inlägg om min jul lite senare för min bror har min dator nu! , men idag har jag knte heller bloggat så mycket men jag har sovit , fixat na...

Av Élina Olsson - 24 december 2013 00:54

Hej! Som ni nog har märkt såå är min header fixad. Jag fick hjälp av en tjej som har bloggen www.pewill.bloggplatsen.se hon gjorde bilden med tre bilder på mig och mitt namn. Men jag fick sätta in den och sånt. Men jag hoppas att ni gillade det vi ha...

Av Élina Olsson - 23 december 2013 18:43

Hej! Jag har tänkt att skriva ett inlägg som kan hjälpa många personer ute i världen både killar och tjejer. Det är så sjukt många idag som har jättedåligt själförtroende. Så därför ska jag skriva ett inlägg som kan hjälpa.     Det ni behöver gör...

Av Élina Olsson - 23 december 2013 18:23

Hej! jag har tänkt ha en frågestund så kommentera massor med frågor. Och för att det ska bli lite mer spännande så ska jag göra en tävling om det. Så det som kommenterar flest frågor kommer jag göra ett inlägg där jag tipsar er blogg. Så det enda ni ...

Presentation


Hej jag är en tjej på snart 13 år. Jag heter Elina Olsson och det jag kan säga är att jag har ett speciellt liv som jag själv tycker är väldigt bra!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards